6 Mart 2012 Salı

1 Ay Sonra...

5 Martı geride bıraktık yani Vilnius'ta 1 ayı geride bıraktık anlamına geliyor bu bizim için :) Göz açıp kapayıncaya kadar geçti derler ya, benim içinde öyleydi bu 1 ay... Geriye dönüp baktığımda kaygılarımı, koşuşturmalarımı ve hayallerimi hatırlıyorum... Ve 1 aydır tek bir gün bile 'pişman olmadım' geldiğime... Ah şu soğuklar da bir geçse de her şey daha güzel olsa... Güzel olacak güzel... Ve umuyorum ki geride bıraktığımız 1 aydaki maceralarımızı ve önümüzdeki 4 ayı buraya yazabileceğim artık...
Vilnius'tan bildiriyorum, dışarısı -9, üşüyoruz Mikail reis duy bizi :))
Not: Melikeee ben de seni çok özledim :) bu yazımı sana itaf ediyorum canım :))
Bu arada 1 ay bitimi bahane, pasta kesmek ve doya doya yemek şahane! :)

1 yorum:

  1. soğuklarda geçicek o 4 ayda hemen geçip gidicek:) bir bakmışızki benim düğünümdeyiz:)))) böylede olayı kendime bağlarım işte:) pastanızda pek güzelmiş yani:) daha çok yazı daha çok foto istiyoruzzz:)
    ps. bana ithaf edilmiş bir postta isterim banane:)

    YanıtlaSil